İsmaili natiqlərin İsna-Aşəriyə fəlsəfəsi
Kitab
və məqalələrimdə mən göstərmişəm ki, İslam dini iki mənadan - birbaşa, yəni
zahiri və rəmzi, yəni batini mənalardan ibarətdir. Batini mənalı İslamın yaşı
5500 ildir və burada İslam rəmzi İsmail rəmzinin digər yazılış forması olub -
"İsa Aləmi", yəni "Ruhlar dünyası" deməkdir. Batini məntiqdə
İslam dini - qədim Misir fironu kimi tanıdığımız pir Amonun Azərbaycan göylərində
yaratdığı Allahın, onun cənnətinin fəlsəfəsidir ki, bizlərə bu İslam fəlsəfəsi
- İsmaili və ya İsmailiyyə fəlsəfəsi (firqəsi/təriqəti) kimi tanışdır (Məqalə:
"Əsl İslam – cənnət fəlsəfəsidir", sayt:
https://gilarbeg.wordpress.com/2021/09/03/%c9%99sl-islam-c%c9%99nn%c9%99t-f%c9%99ls%c9%99f%c9%99sidir/).
Deməli, əsl İslam - Allahın göydə yaratdığı cənnətin, kamil insanın yaradılışının
və insan öləndən sonra ruhunun bu cənnətə düşməsinin fəlsəfəsidir.
İsmaili
fəlsəfəsində peyğəmbər yox, İlahın və Allahın batini sirlərini bilən natiq
vardır. Batini məntiqdə natiq - Ali (kosmik) idrakın material dünyadakı təzahürüdür.
Qədim Misir fəlsəfəsində bu obraz - öz ruhunu ilkin materiyanın ruhu adlandıran
pir Amonun obrazıdır. Mənbələrdə "Uca Natiq" adı Həsən ibn Sabbaha
aid edilir və rəvayətlərə görə o Ələmut qalasının başında cənnət yaratmışdır. Qədim
Misir mənbələrinə görə göydəki dünyanı məhz firon/pir Amonun yaratdığını nəzərə
alsaq, razılaşarıq ki, Həsən ibn Sabbahın obrazı
firon Amonun obrazıdır. Qədim Misirdə Sabbah rəmzi Sebek kimi keçir və bu rəmz
İsa-Bəqa, yəni "sufizmin bəqa səviyyəsinə yüksəlmiş ruh" deməkdir. Ələmut
rəmzi də batinilikdə El-Muta kimi açılır və Midiya-Eli, yəni göydəki Atum/Adəm
Eli fikrini ifadə edir. Atum/Adəm isə batini məntiqdə İlahdan yaradılmış və iki dünyanı özündə birləşdirən kosmik ölçülü
Allah deməkdir. Başqa sözlə, natiq rəmzi batini mənada Allahu-Əkbər, yəni Nəhəng
(Böyük) Allah fikrini ifadə edir.
Batin
elmində natiq rəmzi no-atiq rəmzi
kimi açılır ki, No/An (Ane/On və s.) rəmzləri qədim Misirdə Gel şəhərinin
(Geliopol) digər adıdır. Məhz bu şəhərdə firon Amon Atum Allahını yaratmışdır və
batinilər Atum dünyasını Adəm, Midiya, Mədinə və s. kimi də qeyd edirlər. Mədinə
şəhəri isə mənbələrdə “Əl-Mədinə əl-Atika” adlanır ki, buradakı Atika [TK] rəmzi həm də Kəbənin digər adı olan Beytül-Ətiqdir.
Digər tərəfdən, mətnlərə görə, Məhəmməd
peyğəmbərin adlarından biri də Taha [TH] olmuşdur ki, bu da Atika [TK] rəmzi ilə
eyni mənalıdır. Bütün bunlar o deməkdir ki, batinilərin natiqi (No-Atiq) -
ilkin materiyadan, yəni İlahdan yaradılmış nəhəng Allahdır (El-İlah) və Şumer,
Assurda da o Luqal, yəni "İlahi-El" kimi qeyd olunur.
Natiqin davamçısı isə samit adlanır. Natiq - zaman mərhələsində
7 peyğəmbərin təzahürü sayılır ki, yeddinci natiq həm də samitdir. Burada
yeddilik - yeddi zaman surəsinə yaradılmış kosmik Atum Allahını bildirir.
Tövrata görə, Allah "dünyanın" (göydəki) yaradılışının yeddinci günü
işlərini qurtarıb "dincəlir". "Dincəlmək" rəmz burada həm də
"ölmək" və "yatmaq" mənasını verir. Qədim Misir mətnlərinin
birində deyilir: “Allah gözəl tabutda yatdı” ki, sonradan yuxudan oyanıb Feniks
quşu kimi Göyə uçsun”. Sinuxetin nağılında isə nəzərə çatdırılır ki, "...
yeddinci gün Allahın Saxu ruhu (Sexotepibre) - "Göyə ucaldı və (Ra) Günəş
diski ilə birləşdi, “İlahi bədən”, onu yaradana qovuşdu" (Məqalə: "Adəm
və Həvva haqqında ağlasığmaz həqiqətlər", sayt:
http://www.gilarbeg.com/?sehife=oxu&lang=1&content=1260). Başqa sözlə,
yeddinci gün firon Amonun ruhu, əvvəlcədən göydə yaratdığı Ra diski (şarı) ilə
birləşib, Ra-Amon (Rəhman) Allahına çevrilmişdir. Deməli, yeddinci natiq olan
samit - Ra-Amon Allahın ruhu mənasındadır. Samit rəmzi batini mənada İsa-Amit
kimi oxunur ki, bu "Atumun ruhu" deməkdir. Yeddinci natiq-samit də
yeddi imamın təzahürü mənasında axirətdən sonra yaranacaq ikinci Atum, yəni Adəm
anlamındadır.
Quranın İxlas surəsində birinci və sonuncu natiq
(samit) - Allah adlandırılır (Məqalə: "Qurana görə axirətdə Allah gələcək",
sayt: http://gilarbek.blogspot.com/2014/01/qurana-gor-axirtd-allah-glck.html).
Burada samit rəmzi Səməd kimi qeyd olunur. Batini mənada "Qul Huv-Allahu
Əhəd, Allahu Səməd" rəmzləri - "Gel elindəki Qeyb aləminin Allahı Əhəd
və Səməddir" deməkdir. Kitabi Dədə Qorqudda bu fikir - “Qamu yerdə Əhədsən,
Allahü Səmədsən” ifadəsi kimi keçir ki, burada birinci Allah (Ra-Amon) Əhəd
adlandırılır. Əhədin qamlıqla əlaqəsi, onun qam-şamanlıqla İlahı dərk etməsi
anlamındadır. Tövratda "Əhəd" rəmzi “vahid dil” mənasında “səfa əhəd”
kimi yazılır və buradakı “səfa” rəmzi həm sufi və həm də axirətdə gələcək Sif
anlamındadır. Mən - "Библейский Сиф сын Адама является образом Мессии" adlı məqalədə göstərmişəm ki, Tövratdakı Sif
obrazı axirətdə gələcək Mehdinin obrazıdır (sayt:
https://firudin.blogspot.com/2021/04/blog-post_23.html).
Qədim Misir yazılarına görə, Atum Allahını yaradan
zaman pir Amon (Əmən/Əman/Əmin) ilk olaraq özündən Şu və Tefnut cütlüyünü
yaradır. Batini mənada Şu (Yeşua/İsa/Şiə) - firon Amonun ruhudur ki, o öz
ruhunu ilkin materiyaya ayrıca obraz kimi "təqdim etmişdir". Şu ruhu
Atum Allahın bütün yaradılışını seyr edir, görür. Axirətə qədər göydə qalan pir
Amonun ölümsüzlük qazanmış bu ruhu (Şu/Saxu) axirətdə Mehdinin ruhu kimi yerə
enir. İslamda bu obraz, İbrahimin beyti tikməsini seyr edən və buna görə də batini
sirləri bilən İsmail obrazıdır. Əhdi-Ətiqdə eyni obraz, əzab çəkən Əyyubun
obrazıdır və Allah ona bildirir ki, onun ilahi sirləri bilməsinin səbəbi, onun
çox qədimdə doğulması və yaşının çox olmasıdır. Firon Amonun ruhunun axirətdə
insan bədənində zühur etməsi isə batinilərdə "tənasüh" adlanır. Bizlərə
bu tənasüh - Cavidanın Babəkə keçən ruhu kimi tanışdır (Məqalə: "Babək bir
gizli sirdir, aça bilərsən...", sayt: http://www.gilarbeg.com/?sehife=oxu&lang=1&content=1258).
Batini mənada tənasüh rəmzi - "Nut-Sahu" (Nut-Saxu) kimi açılır ki, qədim
Misirdə bu rəmz, firon öləndən sonra sahu ruhunun bədəndən çıxıb, Nut göyünü
"tutması" mənasındadır. Quranda bu hadisə - Rəhmanın (Ra-Əman) Ərşə
hakim olması kimi rəmzləndirilmişdir və batinilikdə Ərş rəmzi Aşəriyə/Asar/Azər/Osiris
rəmzləri ilə eyni mənalıdır. Belə çıxır ki, tənasüh - firon Amonun göyləri
tutmuş və Osiris Allahına çevrilmiş Şu (Saxu) ruhunun yenidən insan bədənində təzahürü
deməkdir.
Bütün bunlardan çıxan nəticə odur ki, İsmaili natiqlərinin
elmi qədim Misirin Gel elinin elmidir. Mənbələrə görə, qədim Misirin bütün
ovsun və dualarını məhz Gel kahinləri tərtib etmişlər. Strabona görə, qədim
dövrdən fəlsəfə və astronomiya ilə məşğul olan kahinlər bilavasitə Geliopolda,
yəni Gel şəhərində yaşamışlar. Tövratda Gel şəhəri Gelad/Qalaad kimi qeyd
olunur və ismaililərə (izmail) aid edilən bu yeri Allah “Mənim Geladım”
adlandırır. Gelad rəmzi batini mənada Gel-Ata, Gel-Ada deməkdir və buradakı
Ata/Ada rəmzləri "yaradıcı Allah" fikrini ifadə edən Teo/Teos/Deo rəmzidir
ki, İsmailiyyə fəlsəfəsidə bu rəmz Dai kimi qalmışdır (Məqalə: "Göydə cənnət
yaratmış Azəri bəgləri - Şəddadilər", sayt: https://firudin.blogspot.com/2020/09/goyd-cnnt-yaratms-azri-bglri-sddadilr.html).
Deməli, batini mənada Gelad rəmzi - "Gel şəhərinin Allahı", "Gel
şəhərində yaradılmış Allah", "İlahdan yaradılmış Allah, Onun
eli" və s. mənalarını verir. Azərbaycan tarixində, Gelad/Qalaad rəmzləri əsasən
Xilat/Xelat kimi qeyd olunur ki, məhz burada Nəsir əd-din Məhəmməd Sökmən (SaxuAmon
– Amonun ruhu) - özünü Şahi Ərmən, yəni ölümsüzlük qazanmış Ra-Amon Allahı
adlandırmışdır. Azərbaycan Atabəglər Ailəsinin Xelat eli isə numizmatika nümunələrində
"Xəllədə Mülkə-Hu", yəni "Xelatdakı Allahın (İlah) Mülkü"
kimi qeyd olunur və bu Mülkün sahibləri Cəlairilərin Qacar şahları nəsli
sayılır. Əflatun məhz bu seçilmişləri – yaradılışında nütfünə qızıl qatılmış
“filosof-şahlar” adlandırır. Sufi-batinilərdə Qacar rəmzi Həcər rəmzi ilə eyni mənalıdır.
Ərəb mənbələrində Qacar/Həcər oğlu İsmailin Gelad/Gelat eli - Gelati-Şiə ifrat
ismaililərinin yurdu kimi keçir.
İsmaili natiqlərinin məntiqinə görə, bütün dinlərin
kökündə duran bir pak din var ki, o da Azərbaycanın Xelat Atabəglər Ailəsinin
5500 yaşlı İsna-Aşəriyə (On iki imam) dinidir. On iki imam rəmzi yəhudilərdə 12
İsrail (Asar-Eli/Azər-Eli) oğlu, xristianlarda İsanın (Yeşua/Şiə/Şu) 12 həvarisi,
qədim Misirdə 12 Osiris Allahı, Şumerdə 12 planet və s. kimi məlumdur. Azəri
pir-bəglərinin bu İsmaili batini fəlsəfəsinin mahiyyəti qədim Misir fəlsəfəsi
ilə eynidir (Məqalə: "Azər Allahı, Onun müqəddəs Dili, Dini və Eli",
sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2018/06/azr-allah-onun-muqdds-dili-dini-v-eli.html?m=1).
İsna-Aşəriyə rəmzi natiqlərin məntiqində "Sina
dağındakı Aşər (Azər/Osiris)" Allahı deməkdir. Sina/Sin rəmzi Alban və digər
mənbələrdə Süni və ya Sünik kimi keçir. Məhz Sünik və ya Gelarküni elinin göylərində
müqəddəs Atalarımız ölümsüz ruhlar (mələklər) üçün Faran/Paran, (Firon/Piran)
"səhrası" yaratmışlar. İbrahim peyğəmbər məhz burada İlahi oddan beyt
“tikmiş” və onu cənnətə çevirmişdir. İsmail də bu yaradılışı görmüş və axirətə
qədər burada öz zamanını gözləmişdir. Məhz bu beyt Allahın batini, yəni bətni
(Beyti-An) sayılır.
Qədim Misir yazılarına görə, dünyaya hakim kimi gəlmiş
Asar (Azər/Osiris) Allahı, axirətdə qardaşı Set tərəfindən öldürülür. Lakin
oğlu Qor onu yenidən dirildir. Quranda Aşər/Azər, yəni Osiris Allahı - Şira
kimi də keçir və Şiranın rəbbinin Allah olduğu vurğulanır. İncildə isə Azər -
Lazar (El-Azər) yəni Azər-Eli adlanır ki, ölmüş Lazarı İsa (Yeşua/Şu/Şiə) peyğəmbər
dirildir. Batini mənada İsa peyğəmbərin çarmıxa çəkilməsi, İsanın ölümündən
sonra ruhunun Atum Allahına birləşib, Nəhəng Allah kimi dirilməsi mənasındadır.
Azər (Asar/Osiris) Allahının oğlu Qor - qədim mənbələrdə Aqar və ya Həcər/Qacar
kimi keçir. Aqar rəmzi sufi-batinilərdə həm də Qərəə, yəni Quran deməkdir.
Aqar/Həcər oğlu İsmailin Allah Beytinin (cənnətin) tikilişini görməsi və sirləri
bilməsi, onun Qor Allahının, yəni Qərəə/Quranın təcəssümü olması deməkdir.
Bütün bunlar isə onu deməyə əsas verir ki, İsmaili natiqlərinin İsna-Aşəriyə fəlsəfəsi
dünyanın ən kamil fəlsəfəsidir. Bu fəlsəfə bütün dinlərin, fəlsəfələrin, təriqətlərin
və s. kökündə duran çox dərin elmdir. Bu elmi dərk etməyin yeganə yolu - günəş
sisteminin yaranmasından sonra əmələ gələn ilkin materiyanın, yəni İlahın
qanun-qüvvələrinin dərkidir. Məhz Azəri Atabəglərinin əcdadı pir/firon Əmən
(Amon) ilk və yeganə dəfə ilkin materiyaya (İlaha) "daxil olub", onun
qanun-qüvvələrini tam dərk etmiş və ondan göydə Allah yaratmışdır.
Bütün bunlar haqqında daha ətraflı məlumat, təkzibolunmaz
faktlar və mənbələr, müəllifi olduğum Batini-Quran kitabında və digər kitab və
çoxsaylı məqalələrimdə verilmişdir.
Firudin
Gilar Bəg
Комментарии
Отправить комментарий