Сообщения

Сообщения за декабрь, 2022

Əhli beyt - Allah Mülkünün mühafizəçiləridir

             Ən qədim mənbələrdə beyt (bit) rəmzi ev mənasında Allahın var olduğu məkanı, cənnəti bildirir. Mətnlərdə bu cənnət evinın yaradılması - Xaldada, yəni Azərbaycan Atabəglər ailəsinin malikanəsi olan Xelatda Babil qülləsinin tikilməsi kimi qeyd olunur. Bu qüllə tikilib qurtardıqdan sonra Allah, onu tikən assur-azərilərin vahid sufi dilini dəyişib, onları dünyaya səpələdi ki, adi insanlar bu tikili haqqında həqiqətləri bilməsinlər. Allah beyti yaradılandan sonra Babil qülləsinin göylərində İlahi nurdan çadır formasında dünya, vilayət, el əmələ gəldi. Azəri pir-bəglərinin qurban ruhlarından Xelat göylərində yaratdıqları bu beyt Tövratda vəhy çadırı, Kitabi Dədə Qorqudda ala çadır, doqsan başlı ban evi, Taş Oğuzun içində yaradılmış İç Oğuz eli və s. adlandırılır. İslamda bu çadır Məhəmməd peyğəmbərin əbası mənasındadır ki, məhz bu "çadırın" altında olan Kisa əshabı - əhli beyt hesab olunur və mən - "Əhli-beyt kimlərdir?" adlı məqaləmdə bu haqda yazmışam (Sayt

İlk Azərilər və onların sufi-şiəliyi

                   Sufilərdə marifət - insanın kimə ibadət etməsini bilməsidir. Allahın kimliyini, necəliyini bilməyənin ibadəti mənasız bir işdir.         Tövrat kitabının müqəddəsliyi ondadır ki, yəhudilərə görə Allah dünyanı yaradanda ona baxıb yaradırmış. Bu kitaba görə, Sennaardan (Sünik) gələn ilk varlıqlar Xaldada, yəni Gelat/Xelatda Babil qülləsini tikdilər və Allah onların ilk vahid dili olan Səfa Əhədi qarışdırıb dünyaya səpələdi. Bu ilk varlıqlar mənbələrdə "şahlığı göydən endirilmiş" kutiləri adlanır ki, bu da xudalar, yəni allahlar deməkdir. Məhz bu xudalar öləndən sonra, ruhları - Asar, yəni Azər, Osiris Allahına çevrilib, Babilin üstündə özlərinin yaratdıqları cənnətə köçürlər. Ən qədim mənbələrdə yəhudi (Ya-Xuda) dedikdə də məhz bu ilk varlıqlar və onların varisləri olan Azəri (Xəzər) pir-bəgləri, seyid-şıxları nəzərdə tutulur. Kutilər, İlahın qəlibə tökülməsi vasitəsi ilə yaradıldıqlarına görə, bu nəhənglər emosiyasız və cinsiyətsiz, elmdə isə tam kamil varl

Религия древних евреев - Исна-Ашерия

        Сегодня уже не секрет, что в древности евреями называли Хазарского хакана и Хазарских тюркских беков. Символ Хазар у древних тюркских беков расшифровывался как Ха-Азер и означал Бог-Азер, т. е. Бог Асар/Осирис. Символ Асар (Ассур) или Азер в древних источниках отмечается и как Ашер или Ашшур. Известно, что имя Исраэль (Асар-Эль) читается и как Яшар-Эль, который означает Бог Ашар (Ашшур/Ассур/Азер). Мы знаем, что Тора была дана на горе Синай и продиктована Моше шрифтом Ашури, который называется "ктув Ашури". На языке Хазарских тюркских беков символ "ктув Ашури" читается как "Китаб Ашури", т.е. "книга Ашуров" или же Хазаров/Азеров. В Торе, который написан одними согласными, язык первых людей, т.е. ассуров называется Сафа Ахат, означающий "суфизмом Бога".  По этой логике символ "Торах" (Тора) читается и как "путь Тарика Тюрка". В суфизме путь Тарика означает соединение духа с первичной материей, т.е. Элоахом. И

Batinilikdə marifət - Allahın kimliyini, necəliyini bilməkdir

            Bütün dinlərin əsas obyekti, mahiyyəti Allahdır. Bəs bu Allah kimdir, necədir? Bu suala cavab tapmaq üçün Qurana müraciət edək. Quranın Nur surəsinin Mişkat adlanan 35-ci ayətində deyilir: "Allah göylərin və yerin nurudur. Onun nuru, içində çıraq olan bir taxça kimidir; o çıraq şüşənin içindədir, şüşə isə, sanki inci kimi bir ulduzdur. Çıraq şərqə və ya qərbə aid edilməyən mübarək zeytun ağacından yandırılır. Onun yağı özünə od toxunmasa da, sanki işıq saçır. Nur içində nur. Allah dilədiyini Öz nuruna yönəldir". Bu ayətin zahiri, yəni birbaş mənada izahı yoxdur. Çünki bu ayət bilavasitə batini məna ilə bağlıdır. Mişkat, Miskat rəmzi "dilə gətirilməyən" deməkdir və bu da ayətin sirrullahla, yəni Allahın sirri ilə bağlı olması anlamındadı r. Allahın sirri Azəri pirlərinin İsna-Aşəriyə dinində marifətullah adlanır və Allahın kimliyi, necəliyi və yaradılışı haqqında elmdir. Başqa sözlə, bu ayət Azəri pirlərinin 5500 yaşlı İsna-Aşəriyə dininə aiddir. Bu dinə