Batin fəlsəfəsi – qədim kralların gizli elmidir
Kitab və məqalələrimizdə biz göstərmişik ki, Azərbaycan
- Rəhman Allahın ərşə yüksəldiyi müqəddəs torpaqdır. Azərbaycan tarixi də, digər
adı Assur (Asar/Osiris/Aşar/Azər) olan Rəhman Allahın tarixidir (1). Allah isə
gözəgörünməz olduğu kimi, Onun tarixi də qədim yazıların birbaşa, yəni zahiri mənalarında
görünməzdir.
Sufi müdriklərinin məntiqinə görə, bu dünyada
yazılarda qeyd olunmağa layiq yalnız Allah və Onun yerdəki seçilmişləri olan Azəri
(Xəzər) türk bəgləridir. Çünki bu dünyada hər şeyə həyat vermiş gözəgörünməz
ilkin materiya ilə vəhdətə, yalnız Rəhman Allah və Onun seçilmişləri nail
olmuşlar. Başqa sözlə, bu dünyada təbiətə və həyata ancaq bu müqəddəslər nəslinin
sözü və fikri aktiv təsir edə bilirdi. Bu da ona görə baş verirdi ki, bu müqəddəslər
nəslinin əcdadı pir Əman (firon Amon), kosmik İnsan-Allah olan Atumu yaradarkən,
özünü Pta (Yafət) adlandıraraq, Ptanın sözü və fikri vasitəsi ilə ilkin
materiyadan Atumu var etmişdir (2). Dilimizdəki “padişah” sözü də bu mənada
Pta-şah, yəni Yafət-şah anlamındadır. Bu isə o deməkdir ki, qədim məntiqə görə,
bütün qədim yazıların batini mənaları - Tək Allahımız olan Rəhman Allaha və
Onun Özünə qulluq üçün seçdiyi Azəri padişahlarına həsr olunmuşdur.
Batin elmi - Şərqdən gəlib Xaldeyada (Xelat) Babil
qülləsini tikmiş, ilk varlıqlar olan Asar hökmranlar nəslinin rəmzlər dilidir.
Bu mar-amoreylər nəsli, Babil qülləsini tikdikdən sonra Allah onların vahid
dilini 70 dilə bölüb, dünyaya səpələdi. Dünyaya səpələnmiş və artıq müxtəlif
dillərdə danışan bu hökmranlar nəsli də, Xelatda (Xaldeya) tikdikləri sirli
Babil qülləsi haqda müxtəlif dillərdə yazmağa başladılar. Beləcə dünyada bir
sirli hadisə haqqında müxtəlif dillərdə rəvayətlər yarandı. Min illər keçdikdən
sonra isə, insanlar sirli həqiqətdən uzaqlaşdılar və hər bir xalq, mənbələrdəki
yazıların məhz onlara aid olduğunu düşünməyə başladı və saxta tarixlər ortaya
çıxdı. Əslində isə bütün qədim yazılar müdriklər tərəfindən xüsusi məntiqlə
yazılmış yazılardır və ikili məna, yəni birbaşa-zahiri və gizli olan batini, yəni
rəmzi məna daşıyırlar. Zahiri mənada mənbələrdə müxtəlif ölkələrdən və
xalqlardan danışılırsa da, həmin mətnlərin samitlərində “gizlənmiş” batini mənada
Tək Allahdan və onun seçilmişləri olan Azəri pirlərinin Xelatda yaratdıqları
sirli Babil qülləsinin tikilişindən və axirətdə bu yaradılışın tamamlanmasından
danışılır. Bu haqda biz “Bütün dinlər bir kosmik hadisəyə sitayişdir” adlı məqalədə
geniş izah vermişik (3).
Qədim Misirdə Atum adlanan kosmik işıq insanını
Əflatun “Timey” adlandırır və eyni adlı əsərində Atum Allahının yaradılışından
danışır. Əflatun, qədim dövrün digər müdrikləri kimi bu Allahı - göydəki el,
vilayət, yəni ruhlar ölkəsi kimi təqdim edir və “Dövlət” adlandırır. O burada
sufilərin kamil insan konsepsiyasını ideal dövlətlə eyniləşdirir və belə dövlətin
kimlər tərəfindən və necə idarə olunmasından danışır. Bu kosmik insan və onun
daxilindəki “Dövlət”in quruluşu haqqında əlavə məlumat “Budda - göydə Allah
yaratmış Azəri bəgidir” adlı məqaləmizdə vardır (4). Əflatun “Dövlət” adlı əsərində xüsusi nəzərə
çatdırır ki, dövlətin ideal idarəsi üçün onu kral-filosoflar nəslinin nümayəndəsi
yönəltməlidir. Çünki Allah, yaradılış zamanı bu nəslin nütfünə qızıl qatmışdır.
Digər, qümüş qatılmış sərkərdələrdən və dəmir, mis qatılmış sənətkarlar nəslindən
fərqli olaraq onlar İlahi qanunları bilən ali insan kimi yaradılmışlar.
Aleksandriyalı Filona görə isə, Allah cəmi iki növ insan yaratmışdır ki, bunlar
da Allahın obrazı ilə yaradılan göy və küldən yaradılmış yer insanıdır (5). Belə
çıxır ki, kral-filosoflar elə Allahın obrazı ilə yaradılmış Asar göy insanının
nəslidir. Əflatuna görə, göydəki “Dövlət”in
başına kral-filosoflar nəslindən bir nəfər keçməyənə qədər, bəlalar dünyadan əskik
olmayacaq. Deməli, nütfünə qızıl qatılmış padişahlar nəsli elə Asar, yəni qədim
Misirin Osiris Allahların nəslidir. Onların ilk və vahid dili isə sufi pirinin
ekstatik dilidir və bu haqda biz “Dünyanın ilk dili - Türk dilidir” adlı məqalədə
geniş məlumat vermişik (6). Başqa sözlə, Şərqdən gəlib Xelatda Babil qülləsini
tikən Asar Allahların dili - türk qam-şamanların ekstatik dilidir. Quranda bu
dil - Süleyman peyğəmbərə ən ali elm kimi verilmiş “Quş dili” adlanır. Sufilərin
bu dili türkün - tərikə yolu ilə Bəqa (bəglik məqamı) səviyyəsinə yüksəlib,
ilkin materiyadan informasiya alması mənasındadır. Xelatda cənnət yaratmış bu
türk filosoflar nəsli haqqında daha geniş məlumat almaq üçün mənbələrə müraciət
etmək lazımdır.
Strabona görə, qədim dövrdən fəlsəfə və astronomiya ilə
məşğul olan kahinlər, bilavasitə Gel şəhərində yaşayırdılar. Qədim Misir mətnlərinə
görə, ən qədim ovsunlar da bu Geliopol kahinləri tərəfindən tərtib olunmuşdu.
Klavdiy Ptolomeyə görə Gel tayfaları Albaniyadakı Gelda yaşayış məskəninin
sakinləridir. Onların yaşadığı Gelda eli isə elə Gelad/Xelat, yəni xaldeylərin
elidir.
Əksər qədim mənbələrdə xaldeylər - maqlar hesab olunur
və ən qədim dövrdən onlar, Midiya və Fars ölkəsinin kahin təbəqəsinin nümayəndələri
sayılırdı. Əhdi-Ətiqdə xaldeylər – astronomiya, riyaziyyatla məşğul olan Babil
müdrikləri və alimləri kimi təqdim edilirlər. Onların, öz dövrlərinin bütün elm
sahələrinin ən savadlı insanları olmaları, Assuriyanın Nineva şəhərində
tapılmış mixi yazılarında xüsusi qeyd olunur. Belə çıxır ki, Əflatun
kral-filosoflar deyəndə Albaniya, Midiya maqlarının yaşadığı Gelda/Xalda şəhərinin
Gel nəsli nəzərdə tutulur. Əhdi-Ətiqdə Gelda şəhəri Geliad, Qalaad kimi keçir və
əhalisi də ismaililər (izmaililər) hesab olunurlar. İslam mənbələrində Tövratın
bu Geliad izmaililəri - Gelati-Şiə ismaililəri kimi keçir ki, bunlar da qədim
İsna-Aşəriyə dinini yaratmış şiə ezoterikləridir. Biz kitab və məqalələrimizdə
göstərmişik ki, şiə ezoterizmi İran və yaxın ərazilərdə İslamdan min illər əvvəl
mövcud olmuşdur və “İsmailiyə” fəlsəfəsi adı ilə tanınmışdır (7). Bu o deməkdir
ki, Gelatın (Qulat) ifrat batini şiələrinin İsmailiyə fəlsəfəsi elə
kral-filosofların fəlsəfəsidir.
İran mənbələrində Geliad/Xalda rəmzləri Xelat kimi də
keçir və bura Azərbaycan Atabəglər ailəsinin malikanəsi hesab olunur. Deməli,
Albaniyadakı Gelda elində yaşayan Gel tayfası elə Azərbaycan Atabəglər ailəsidir.
Alban və Ermənistan tarixində Gel tayfaları dedikdə Gelarküni bəgləri nəzərdə
tutulur ki, bunlar da Albaniyanın Ərənşahlar (Aranşahlar) nəslidir. Kitabi Dədə
Qorqudda bu Aran/Ərən nəsli – “Dünya mənim” deyən bəg-ərənlər kimi qeyd olunur.
Məşhur tarixçi M. Xorenatsi də, Aran rəmzini Yafətə (Yapet/Apet), yəni qədim
Misirin Pta Allahına aid edərək, bu rəmzi Yafət-Aran kimi yazır və Gel elinə
aid edir. Qədim Misir yazılarında Yafət-Ərən rəmzi İri-Pati, yəni Ər-Yafət kimi
yazılır və fironlar arasında yaşayan xüsusi bir qəbiləyə (ailə) aid edilir.
“Patın törəmələrindən biri” mənasını verən
İri-Pati rəmzi, piramidanın ilkin mətnlərində Qorla assosiasiya olunur və bu
şahların, Allahın yerdəki təcəssümü sayılır. Özünün bu nəslə, yəni Qor
fironlarına aid olduğunu sübut edən hər kəs yüksək vəzifə tuturdu. İri-Pati rəmzi
- Ra-Pta deməkdir ki, bu da Amon Allahının (kosmik insanın) Siması və Bədəni mənasındadır.
Amon Allahına alqışın Leyden variantında bildirilir ki, “Üç Allah - Amon, Ra və
Pta (Ptah) bütün Allahların mahiyyətidir” (8). Belə çıxır ki, Əflatunun qeyd
etdiyi kral-filosoflar nəsli elə Misir Allahları və Alban şahlarının Qor
fironları nəslidir. Kral (Karol) rəmzinin özü batinilikdə Qor-eli anlamındadır
və bu şahların Qor fironları yolu ilə gedənlər nəslinə aid olması deməkdir.
Digər tərəfdən, Gel şəhəri - Heraklın
yarıilan-yarıqadın Yexidna ilə cütləşdiyi yerdir ki, bu cütləşmədən - ilandan (əjdahadan)
doğulmuşlar nəsli yaranmışdı. Mənbələrdə bu nəsil mələklər nəsli adlandırılır.
Başqa sözlə, Midiyanın ilandan doğulmuş kral-filosofları həm də mələklər nəslidir.
İran mənbələrində kral-filosofların Gel eli - Gilan
kimi, bu şahlar nəsli isə Gilan şahları kimi də məlumdur. Biz, “Şahnamə” - Azəri
türk bəglərinin tərcümeyi halıdır” adlı məqalədə Gilan şahlarının elə
Albaniyanın Ərənşahlar nəsli olmasını, “İran” rəmzinin isə Ərən rəmzi olmasını
elmi sübut etmişik (9). Bu isə həm də onu göstərir ki, Gilan şahları elə
Gelati-Şiə ismaililərinin nəslidir. Ərəb dövründə bu Alban şahlarının Gelar
elinin adı Cəlairə, Qor yolu ilə gedən ağaların adı isə Qacara (Ağa-Qor) çevrildi.
Bu gün o da aydınlaşır ki, bütün İran şahlarının kökü bu Gelar/Cəlair nəslidir.
Son dövr elmi araşdırmalardan çıxan nəticəyə görə,
bütün Avropanın şahları, kralları və s. başçıları, mənbələrdə “Quş dili” bilən
Gelardlar” (Qulyard) adlandırılan Gel oğullarıdır. Hazırda dünyanı idarə edən
masonluğu da, On iki müqəddəsə sitayiş edən bu ismaili ezoterikləri yaratmışlar
və bu haqda biz “Древние масоны - прямые потомки богов” adlı məqalədə yazmışıq (10). Masonların gizli rəmzləri
də batini ismaililərin rəmzləridir. Ümumiyyətlə bir həqiqət mövcuddur ki, bu
dünyada Tək Allahın Özünə qulluq üçün seçdiyi və himayə etdiyi insanlardan
başqa, Allah heç kimin hökmranlığına imkan verməz.
Bu dünyadakı bütün dinləri də Xalda/Gelatın bu din
ustaları olan batini ismaililəri yaratmışlar (11). İslamda peyğəmbərimizə və
imam Əliyə verilmiş İlahi elm də, elə Gelatın ismaili şiələrinin batin elmidir.
Batinilikdə əl-beyt dedikdə ailə qohumluğu yox, “beyt əl-elm vəl-marifət vəl-hikmət”,
yəni gizli elm, bilik və hikmət evinin ailəsi nəzərdə tutulur ki, bu da yaradılışın
batinini bilənlər mənasındadır. Belə çıxır ki, Məhəmməd peyğəmbər və imam Əli
da Əflatunun qeyd etdiyi kral-filosoflar nəslinə mənsubdur.
Batinilərdə beyt, yəni ev dedikdə adi ev yox, Allahın
evi, yəni Allahın mülkü nəzərdə tutulur. Cəlairlərin pul sikkələrində Allahın
mülkü – “Xəllədə Mülkə Hu” və ya “Xəllədullah Mülkə Hu” adlanır. Başqa sözlə,
peyğəmbərimizin beyti, yəni evi elə Xəllədə, yəni Xelatdakı Azərbaycan Atabəglər
ailəsinin mülküdür.
Digər tərəfdən, batinilərdə beyt - üç aləmi, yəni
yeraltı dünya olan Cəbərutu, Allahın yerdəki Mülkünü və bu mülkün üstündə
yaradılmış Mələküt aləmini birləşdirən kosmik evdir və o eyni zamanda kosmik
insan kimi də təsəvvür olunur. İstəhri məhz bu üçlüyü “İqlim” adlandırır və
bildirir ki, “biz xəritədə bu üç ölkəni (Azərbaycan, Ermənistan, Arran) birləşdirib,
onlara bir iqlim kimi baxırıq”. Müqəddəsi də bu üç ölkəni “İqlim ər-Rihab”
adlandırır. Kitabi-Dədə Qorqudda “İqlim” rəmzi Aran rəmzinə aid edilərək,
“İqlim Aran” kimi qeyd olunur ki, bildiyimiz kimi İqlim rəmzi fəzaya aid rəmzdir
və havanı, təbiəti və s. bildirir. M. Xorenatsi Aran rəmzini, əjdaha Murasen nəslinə
aid edərək, bədəni göy dünyası olan nəhəng insan, yəni Kamil İnsan kimi təqdim
edir (12). Əflatun məhz bu üç aləmi birləşdirən kosmik insanın bədənini “Dövlət”
adlandırır və insanla eyniləşdirir. Digər tərəfdən, Aran (Ərən/İran) rəmzi qədim
Misirdə Orion kimi qeyd olunurdu və Asar/Osiris Allahının ruhu mənasında Yuxarı
Misirin tacında göstərilirdi (13).
Azərbaycan tarixində kosmik insan olan Atum Allahı
obrazında Şah İsmail Xətai göstərilir. O şeirlərinin birində deyir:
Yer yox ikən, göy yox ikən, ta əzəldən var idim,
Gövhərin yekdanəsindən irəli pərgah idim
Gövhəri ağ eylədim, tutdu cahanı sərbəsər,
Yeri-göyü, ərsi-kursu yaradan səttar idim.
Gah hüseynlən belə pustumu soydu qazilər,
Gah da Mənsur donuna girdim, ənəlhərdar idim
Girdim Adəm cisminə, kimsənə bilməz sirrimi,
Mən bu beytullah içində ta əzəldən var idim... (14).
Şah İsmailin Adəm cildinə girməsi və Beytullahda var
olması, sufi-batinilərdə onun Məhəmməd peyğəmbər kimi kosmik insan obrazında
olması deməkdir. Fəzlullah Astarabadinin “Cavidannamə” əsərinə görə, Məhəmməd
peyğəmbər - Tövratda altı günə yaradılan ”dünya” mənasındadır və o axirətdə
yenidən yaranacaqdır. Kəbə, Darüs-Səlam və Beytül-Muqəddəs - Adəmin bədənindədir
”(15).
Qeyd etdiyimiz kimi Əflatun Adəmi, yəni qədim Misirin
kosmik Atum Allahının göydəki “bədənini” - “Dövlət” adlandırır. Əhdi-Ətiqdə bu
kosmik Allah – Xaldeya şahı Navuxodonosor kimi də rəmzləndirilir. Daniil peyğəmbərin
kitabına görə, Babil (Xaldeya) və Yerusəlim şahı Navuxodonosor yuxuda - başı
qızıldan, sinəsi və qolları gümüşdən, ombası misdən, baldırı dəmirdən, ayaqları
isə yarı dəmirdən və yarı daşdan böyük bir insan heykəlini və s. bəzi hadisələri
görür. Yuxunu yozan Daniil peyğəmbər bildirir ki, Navuxodonosor – Allahın,
bütün insanlar və canlılar üzərində hakimiyyət verdiyi şahlar şahıdır və qızıl
baş elə Navuxodonosordur və s. Başqa sözlə, başı qızıldan olan Xaldeya (Xelat)
şahının obrazı elə Adəm/Atumun obrazıdır. Burada həm də Əflatunun qeyd etdiyi -
krallar nəslinin nütfünə qızıl, sərkərdələrə gümüş və sənətkarlara və s. mis, dəmir
qatılmasına işarə vardır ki, bu da İlahi məntiqdə insanların dövlətdəki
mövqeyinə əsaslandırmadır. Bu yuxuda ayaqların daşdan olması rəmzi, Adəmin
durduğu Allahın mülkünün altındakı daş mağara nəzərə tutulur ki, bu mağara da Cəbərut
aləmi mənasındadır.
Yazdıqlarımızdan belə bir nəticə çıxır ki, Əflatunun
qeyd etdiyi - nütfünə qızıl qatılmış kral-filosoflar nəsli elə başı qızıldan
olan Navuxodonosor nəslidir və “qızılbaşlar” dedikdə də məhz kral-filosoflar nəsli
nəzərdə tutulmalıdır. “Qızılbaş nə deməkdir?” adlı məqalədə biz göstərmişik ki,
Navuxodonosor obrazı elə Azərbaycan Atabəglər ailəsinin banisi II Məhəmməd Nəsirəddin
Sökmən şahın obrazıdır və o Xelatı və On iki şəhəri aldıqdan sonra özünü
Şah-Ərmən, yəni Şah Ra-Amon adlandırmışdı (16).
Mənbələrdə “qızılbaş” dedikdə Şah İsmail Xətainin
ordusu sayılan “sorxsər bidin mülhidləri” nəzərdə tutulur. Sorxsər bidin
mülhidi rəmzi batinilərdə - “göydəki cənnətdə ölümsüzlük qazanmış mələklər nəsli”
mənasını verir ki, bunlar elə qədim Misirin Osiris (Asar/Azər) Allahı mənasındadır
(17). Mətnlərdə Xətainin ordusunun adamyeyən kimi göstərilməsi də, bu sufi pirlərinin
Osiris Allahları mənasında ölüm mələkləri olan əzraillər obrazında olmaları deməkdir.
Biz yuxarıda qeyd etdik ki, yəhudi mənbələrinə görə mələklər
nəsli - Heraklın Gel elində Yexidnadan törəyən ilandan doğulmuşlar nəslidir.
Belə çıxır ki, Şah İsmailin mələkləri elə Heraklın Gel elində ilandan doğulmuş
mələkləridir. Mənbələrdə mələk, yəni məlahi/mülhid rəmzinin həm də Ələmut
qalasında cənnət yaratmış Həsən Sabbahın batini-assasinlərə aid edilməsi o deməkdir
ki, Şah İsmail və Həsən Sabbahın obrazları kral-filosofun obrazıdır. Onların
batini fəlsəfələri də Babil qülləsini tikən Osiris Allahlarının sirli “Quş
dilidir”.
Bütün bu yazdıqlarımızdan çıxan nəticə odur ki, qədim
dünyanın bütün Allahları, kralları və ümumiyyətlə bütün dünyanın sahibləri - Azərbaycan
Atabəgləri ailəsinin əcdadlarıdır. Qədim dünyanın bu kral-filosoflarının gizli
elmi isə Azərbaycan Atabəglərinin batin elmidir.
Ədəbiyyat
1. “Azər Allahı, Onun müqəddəs Dili, Dini və Eli” adlı
məqalə, sayt: http://gilarbek.blogspot.com/2018/06/azr-allah-onun-muqdds-dili-dini-v-eli.html?m=1
2. “Sahib əz-zaman
- Azər oğlu Qorqud qayıdır” adlı kitab, sayt:
http://azeribooks.narod.ru/history/firudin_gilarbek/sahib.htm
3. “Bütün dinlər
bir kosmik hadisəyə sitayişdir” adlı məqalə, sayt:
https://teref.az/kose/145167-butun-dinler-bir-kosmik-hadiseye-sitayisdir.html
4. “Budda - göydə
Allah yaratmış Azəri bəgidir” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2013/09/budda-goyd-allah-yaratms-azri-bgidir.html?m=1
5. “Allah - türkləri,
onlar isə insanı yaratdılar” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbey.blogspot.com/2013/03/allah-turklri-nlar-is-insan-yaratdlar_5.html?m=1
6. “Dünyanın ilk
dili - Türk dilidir” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2018/04/dunyann-ilk-dili-turk-dilidir.html?m=1
7. “Bütün dinlər
birdir” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbey.blogspot.com/2013/03/butun-dinlr-birdir_712.html?m=1
8. “Ra-Amon
Allahın Azər dağı” adlı məqalə, sayt:
http://www.gilarbeg.com/?sehife=oxu&lang=1&content=1259
9. “Şahnamə” - Azəri
türk bəglərinin tərcümeyi halıdır” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2012/08/sahnam-azri-turk-bglrinin-trcumeyi-haldr.html?m=1
10. “Древние
масоны - прямые потомки богов” adlı məqalə, sayt: http://gilarbey.blogspot.com/2013/08/blog-post.html?m=1
11. “Misteriyalar
yaradan Din ustaları kimlərdir?” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2013/11/misteriyalar-yaradan-din-ustalar.html?m=1
12. “Assuriya qədim
Azərbaycan ölkəsidir” adlı məqalə, sayt: http://gilarbek.blogspot.com/2013/10/assuriya-qdim-azrbaycan-olksidir_29.html?m=1
13. “İran -
Allahın Qacarlar verdiyi qorunan mülkündür” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2019/03/?m=0
14. “Şah İsmayılı
təhqir edən Güntay Gəncalpa cavab” adlı məqalə, sayt:
http://www.gilarbeg.com/index.php?sehife=oxu&lang=1&content=1227
15. “Kəlimeyi
Tovhidin daha dərin batini mənaları” adlı məqalə, sayt:
http://fedai.az/arxiv/www.fedai.az/www.fedai.az/fedai.az/index35b1.html?newsid=1516
16. “Qızılbaş nə
deməkdir?” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2018/04/qzlbas-n-demkdir.html?m=1
17. “Allahın Şərqdəki
türk ordusu” adlı məqalə, sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2013/11/allahn-srqdki-turk-ordusu.html?m=1
07.05.2020
Firudin Gilar Bəg Sadıq
Gilarbəyli
Комментарии
Отправить комментарий