Misteriyalar yaradan "din ustaları" kimlərdir?
(Əlavələrlə yeni variant)
Şərqdə sufizm, təvil, ledun, ezoterizm və s. kimi
tanınan şad bəglərin (seyid-bəglər) batin elmi, ən qədim zamanlarda misteriya,
misterion, mistika və s. kimi yazılaraq gizlilik, gizli ayinlər mənasını
verirdi. Qədim Yunanıstanda bu mistisizm dinə aid edilərək “mystery religions”
kimi qeyd olunurdu ki, bu da dinlərin bilavasitə hansısa gizli rituallarla
bağlılığı deməkdir (Məqalə: "Основой всех религий является одно космическое событие", sayt:
https://firudin.blogspot.com/2020/04/blog-post.html?m=1). İngilislərin
"mister" sözü də misteriya ilə, yəni gizli elmlə, batiniliklə bağlı
olan insan mənasındadır. Yalnız samitlərin xüsusi məna ifadə etdiyi batinilikdə
mister [MSTR], misteria [MSTR] rəmzləri kimi master [MSTR] rəmzi də eyni fikri
bildirir ki, bu da gizli dini misteriyalar, ayinlər keçirən din ustaları deməkdir.
Məşhur yazıçı və natiq Laktansiya (IV əsr.) din, yəni
religio (lat.) sözünün - “bağlamaq”, “birləşmək” mənasında olan “religare”
sözündən əmələ gəlməsini qeyd edir. Burada "bağlamaq" dedikdə, İlahla
(Re-elig/Ra-İlah), yəni ilkin materiya ilə vəhdət nəzərdə tutulur. Xalkidli
Yamvlix, özünün əsas kitabı olan “Misir sirləri haqqında” kitabında, İlahla
(Allah) vəhdət təşkil edən insanları teurqlar adlandırır və Misir maqları kimi
göstərir. Yamvlix bildirir ki, teurqların son məqsədləri - ruhlarının yaradıcı
Allahla vəhdətidir (А. Ф. Лосев “История античной эстетики», sayt:
http://psylib.ukrweb.net/books/lose007/txt40.htm). O, teurqun, Allahla vəhdəti
üçün keçirdiyi ayinləri “teurqiya” adlandırır. Qəbul olunmuşdur ki, “teurqiya”
(“teos” – Allah, “orqiya” - ayin, qurban mərasimi və s.) sözü - Allahla vəhdətə
nail olmaq üçün kahinlərin keçirdiyi qurban mərasimi, ayin deməkdir və onu
“Allah yaratma” kimi də tərcümə edirlər. Deməli, dini misteriyalar - Allahla, yəni
dirilik suyu, İlahi od və s. mənasında olan ilkin materiya ilə bağlı keçirilən
rituallardır.
Sufizmdə ilkin materiya ilə vəhdət – türükün (türk) tərikə
[TRK] yolu adlanır və sufinin Allaha, yəni “Hu” adlandırdığı ilkin materiyaya
qovuşması üçün keçdiyi silsiləni bildirir. Sufilər bunu Allaha (ilkin materiyaya)
və ya Allahda “səyahət” (seyri suluq) adlandırırlar. Silsilənin Bəqa, yəni bəglik
fazasında türük Allaha qovuşur və artıq onunla Allah arasında heç bir maneə
olmur. O, ilkin materiyanı idarə etmək, onu istədiyi varlığa vermək,
varlıqlardan onun daxili strukturu haqqında informasiya almaq, istədiyi şeyi
yaratmaq üçün vacib olan üsulu tam dərk etmək və s. İlahi qüdrətə sahib olur.
Deməli, misteriyalar – insanın, Allah qüdrətinə sahib olmaq və ondan öz mənfəəti
üçün istifadə etmək məqsədilə keçirilən ayinlərdir. Əgər nəzərə alsaq ki,
sufizmdə teurq rəmzi türk (türük, tərikə) rəmzi ilə eyni mənalı rəmzlərdir,
razılaşarıq ki, Misir teurqları [TRQ] elə tərikə yolunu gedən türklər [TRK]
olmuşlar.
Sufinin ekstatik durumdakı Bəqa səviyyəsi qədim mənbələrdə
Baxus və ya Vakh (Vəhy) adlanırdı. Yunan mifologiyasında Vakh - ekstaz, vəcdə və
cuşa gəlməni, eyni zamanda təbiət qüvvələrini bildirən Olimpiya Allahı
sayılırdı. Yunanlıların, eyni zamanda Dionis adlandırdığı Vakh mənbələrdə düşünən
ruh kimi qeyd olunur. O Titanların hökmranı, yer sferasının qurucusudur. Vakh vəziyyəti,
düşünən ruhun özünü dərk prosesindəki vəziyyətidir. Titanların ilkin vəziyyəti
isə, səpələnmiş və öz düşünmə mahiyyətini itirmiş düşünən ruhlar idi. Vakh
güzgüyə baxan zaman, özünü bütün səpələnmiş ruhların bənzəri kimi görür və öz əksini,
kölgəsini canlandırır. Beləliklə kosmosda, Vakh/Bəqa vəziyyətində olan insana bənzər
nəhəng adam canlanır ki, ibn Ərəbi bu obrazı Adəm adlandırır və Haqq, yəni
Allah kimi qeyd edir (Mühiddin İbn Ərəbi, “Füsus-ül Hikəm”,1). Deməli, Baxus,
Vakh, Dionis dedikdə kosmosda yaradılmış və insan formasında olan nəhəng Allah
təsəvvür olunmalıdır ki, qədim Misirdə bu Allah Atum (Adəm) adlanırdı.
Parçalanmış Vakhın dirilməsinə aid keçirilən törən isə mənbələrdə Vakh misteriyası
(Bəg misteriyası) kimi keçir.
Vakh misteriyaları - Titanların parçaladığı gənc
Vakhın (Dionis) dünyaya səpələnmiş və məhv olmuş bədəninə həsr edilmişdir.
Yalnız onun ürəyi Pallada tərəfindən xilas olur ki, bunun hesabına o yenidən öz
görkəmində dirilir. Titanlara qəzəblənən yaradıcı Demiurq Yupiter, cinayətlərinə
görə, onları öz ildırımı ilə məhv edir. Eyni mənalı misteriyalar qədim Misirdə
Osiris (Asar) Allahına aid edilirdi ki, o da qardaşı Set tərəfindən öldürülür və
sonradan, oğlu Qor və anası İsida tərəfindən yenidən dirilir.
Misteriyaların içində ən təntənəli keçiriləni isə
Elevsin misteriyaları sayılırdı ki, bu da böyük və kiçik misteriyalara
bölünürdü. Ceyms Qardnerə görə, kiçik misteriyalar yazda, yaz gün bərabərliyində,
böyük misteriyalar isə payızdakı gün bərabərliyində keçirilirdi. Kiçik
misteriyalar hər il, böyük misteriyalar isə beş ildən bir qeyd olunurdu. Tomas
Teylora görə, kiçik misteriyalar, uşağın ana bətnindəki inkişafı mənasındadır
ki, ağıl 9 gün (9 ay rəmzində) illüziyalar aləminə düşür və öz üzərinə
qeyri-reallıq pərdəsi örtür. Doqquz gün eyni zamanda doqquz sferanın rəmzi
sayılır və insan ruhu bunlardan keçib yerdəki formasını alır. Kiçik
misteriyalar bizlərdə Novruz bayramında keçirilən şəbihlər kimi qalmışdır.
Böyük misteriyalar isə mənəvi dirçəlmə mənasında idi ki, ali idrakı dərk yolunu
gedən insanı maddiyyat cəhalətindən azad edirdi. Burada, söhbət ölüm
şahlığından, kamilləşmiş insan ruhunun azad edilməsindən gedir və bu da axirətdə
yerə enəcək və insan forması alacaq İlahi ruh, yəni Allah ruhu mənasındadır (“Древние мистерии и секретные общества, повлиявшие на современный масонский символизм”, sayt:
http://www.telesmi.info/holl/ensy003.htm). Deməli, Elevsin misteriyaları
əsasən, axirətdə gələcək insanın ruhunun ölüm şahlığında kamilləşməsinə həsr
olunmuşdur. Ümumi götürdükdə bu misteriyaları əsasən iki hissəyə ayırmaq olar
ki, burada birinci hissə, insanın vəhy hesabına kamilləşib, göydə Allah
yaratmasına və axirətdə bu Allahın ölməsinə aiddir. İkinci hissə isə, bu ruhun
ölüm şahlığındakı obrazının kamilləşdirib yerə insan simasında endirilməsinə və
onun ölmüş Allahı diritməsinə həsr olunmuşdur.
Kiçik Asiyada ölüb-dirilən Attis Allahının
(Adonis,Tammuz, Kibela) bayramı Gilar bayramı adlanırdı (Ем. Ярославский, «Как родятся, живут и умирают Боги», М.,1941,стр.83,86). Batin elmində Gilar [RLG] rəmzi, “din” mənasında
olan “religio” [RLG] rəmzi ilə eyni mənalı rəmzdir ki, bu da qədim dinin məhz
Gilar misteriyaları ilə bağlılığı və bu misteriyaları Gilar ustalarının
(master) keçirməsi deməkdir. Mən, “Aşura
haqqında ağlasığmaz həqiqətlər” adlı məqaləmdə göstərmişəm ki, bu gün Azərbaycanda
və bəzi müsəlman ölkələrində keçirilən Aşura mərasimi də öz kökünü məhz bu
misteriyalardan götürmüşdür (sayt: http://gilarbey.blogspot.com/2013/03/asura-haqqnda-aglasgmaz-hqiqtlr.html?m=1).
Sufi və xristian mənbələrdə Məhəmməd peyğəmbər kosmik
insan obrazında göstərilir və ölümündən sonra onun da yenidən diriləcəyi xüsusi
nəzərə çatdırılır. Məhəmməd peyğəmbərin İslam dini də bu baxımdan kosmik insanla
bağlı qanunlar mənasındadır. Quranda “din” rəmzi çox mənalar verən rəmzdir.
Bunlar: Allah Hakimiyyəti, bu hakimiyyətə itaət edib boyun əymək, bu hakimiyyətin
əməli nizamı, sərhəddi, qanunu, hökmü, fərmanı, qanununa əməl etmə, onun
verdiyi mükafat və ya cəza, şəriət, adət, axirət, hesab, yol, səltənət, mülkiyyət
və s. mənalarıdır. Əgər nəzərə alsaq ki, “din” rəmzi sufizmdə Dionis rəmzi ilə
eyni mənalıdır və bu din Quranda Vaki, yəni Vakh mənasında qeyd olunur,
razılaşarıq ki, din dedikdə kosmik insan və onun qanunları başadüşülməlidir.
Quranda “Din günü” ifadəsi var ki, bu da axirət mənasında ölmüş Dionisin/Vakhın
diriləcəyi axirət günü mənasındadır (Quran, 51:6, 82:17-19). Belə çıxır ki,
İslam dini elə qədimdə Gilar elindəki dinin dəyişdirilmiş variantıdır. Batini
ismaililərin müqəddəsi hesab olunan Şah İsmayıl Xətai, “Ərənlər sərvəti ol paki
dindür” dedikdə, məhz Gelat/Gilar bəg-ərənlərinin batıni məntiqli İsna-Aşəriyə
dininin pak din olmasını nəzərdə tutur.
İslam dünyasının ən tanınmış alimlərindən biri olan
Mühiddin ibn Ərəbinin “Füsus-ül Hikəm” kitabına görə, Allah, İslam dinini məhz
İbrahim oğullarına və Yaquba vəsiyyət etmişdir (orada, böl.8). Batin elmində
İbrahim [BRHM] rəmzi Ba-Rəhim [B-RHM] kimi də oxunur ki, bu da Bəsmələdə
“Bismillah” rəmzinin Rəhman rəmzindən sonrakı Rəhim rəmzinə də aid edilməsi mənasındadır.
Bismillah dedikdə biz – “Ba Allahının ismi”nin, Rəhman və Rəhim olduğunu
bilirik ki, qədim Misirdə Ba rəmzi Allahın göydə ölümsüzlük qazanmış ruhunu
bildirirdi. Mən, “Rəhman Allahın ağlasığmaz sirləri” adlı məqalədə göstərmişəm
ki, Rəhman Allah qədim Misirdə Ra-Amon adlanan Allahdır ki, ərşə ucalaraq, göyləri
özünə tabe etmiş və orada ölümsüzlük
qazanmışdır (sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2012/03/rhman-allahn-aglasgmaz-sirlri.html?m=1). Rəhim
obrazı isə axirətdə onun yerinə keçəcək Mehdinin obrazıdır. Deməli, İbrahim
obrazı eyni zamanda axirətdə Rəhman Allahın taxtında oturacaq varis Rəhimin
obrazıdır və onun Ba ruhu ölümündən sonra göydəki kosmik insanın ruhuna çevriləcəkdir.
Hind fəlsəfəsində Ba-Rəhman – Brahman, Ba-Rəhim isə Braxmo (İbrahim) kimi qeyd
olunur ki, birinci hər şeyi yaradan, ikinci isə ilkin materiyanın bətni mənasında
axirətdə gələcək Allaha aid edilir. “Budda – göydə Allah yaratmış Azəri bəgidir”
adlı məqalədə mən bu haqda məlumat vermişəm (sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2013/09/budda-goyd-allah-yaratms-azri-bgidir.html?m=1).
Yaqub rəmzi sufizmdə Bəqa səviyyəsi mənasındadır və bu
rəmz qədim mənbələrdə Qeb dünyası, yəni Qeyb aləmi kimi qeyd olunur. Tövratda,
Allah Yaqubun adını dəyişərək İsrail/İzrail qoyur və bu da Bəqa səviyyəsində
yaradılmış göy cənnətinin sonrada Asar-Eli/Azər-Eli mənasında Osiris şahlığı
adlanması deməkdir. Əgər nəzərə alsaq ki, İbrahim peyğəmbərin də atasının adı
Azər olmuşdur, razılaşarıq ki, Allahın İbrahim oğullarına və Yaquba vəsiyyət
etdiyi din - Gelad (Xelat) şiələrinin və ya Gilar bəglərinin Batin elmidir.
“Mystery religions” dedikdə də qədim dini misteriyalar yaradan Gilar ustaları nəzərdə
tutulmalıdır. Qədim Misirin bütün ovsun və dualarını da məhz bu Gel şəhərinin
kahinləri tərtib etmişdilər.
Batin elmində mystery/mister rəmzləri “mu+ister” kimi
də izah olunur ki, buradakı “Mu” rəmzi yaratmaq mənasındadır. Hind fəlsəfəsinə
görə, Brahman dünyası “Omm” səsinin müşayiəti ilə yaranıb ki, “Om/Mo” səsini
çıxaran qurbanlıq heyvanların ruhlarından göydə kosmik varlıq yaradılmışdır.
Deməli, “Mu” rəmzi - yaradıram, yaradan, yaradıcı və s. mənalarındadır. Mister
rəmzinin “İster” hissəsi isə hamıya İstar (İştar) İlahəsi kimi məlumdur. Bu
İlahə qadın ilkin materiyanın, İlahi odun (dirilik suyu) rəmzidir. Deməli,
mystery/mister rəmzləri “Allah yaradan”, “Allahın adı ilə yaradan”, “göydən
ilahi od gətirən” və s. kimi də oxuna bilər. Bu isə din ustalarının, göydəki
İlahi oddan (nurdan) Allah yaratmış teurqlar, yəni türklər olması deməkdir.
Lakin mystery/mister rəmzləri eyni zamanda “mis+ter”
kimi də açıqlanır və buradakı “mis” rəmzi həm Musa peyğəmbər və həm də Nuh oğlu
Sim mənasındadır. Bilirik ki, Musa peyğəmbər göydən İlahı od gətirmiş və ondan
göydə Vəhy çadırı qurmuşdur. Tövratda Sim obrazı da çadır mənasında (Sim
çadırı) qeyd olunur (Библия, Быт.9:25-27). Deməli,
“Mis/Sim” rəmzi - göylər və burada yaradılmış cənnətin çadır formasındakı
obrazıdır. Mystery/mister rəmzindəki “Ter/Ret” rəmzi isə ən qədim mənbələrdə
“Taur” və “Arat” kimi qeyd olunur ki, qədim Misir yazılarında Ta-ur - “böyük
torpaq” mənasında Abidos, yəni göydə yaradılmış Beytə (Abtu) – Evə aid edilir.
“Ter” rəmzi ilə eyni mənalı “Arat” (Aratta) rəmzi isə mənbələrdə Enmerkar şahla
əlaqələndirilir və məhz bu şahı şumerlilər - Asar, yəni Osiris, Azər Allahı
adlandırdılar. “Assuriya – qədim Azərbaycan ölkəsidir” adlı məqalədə mən
Asar/Osiris Allahının yaradılması prosesi haqda bilgilər vermişəm (sayt:
http://gilarbek.blogspot.com/2013/10/assuriya-qdim-azrbaycan-olksidir_29.html?m=1).
Deməli, mys-tery/mis-ter rəmzləri – göydə yaradılmış cənnət (Vəhy [Vakh]
çadırı) və onun insaniləşdirilmiş obrazı olan Osiris (Vakh) Allahı ilə bağlıdır
və “mystery” dedikdə də məhz Osiris Allahının ölüb və dirilməsinə həsr olunmuş
ayin nəzərdə tutulmalıdır. Mystery rəmzinin “religio” rəmzinə aid (“mystery
religions”) edilməsi isə onu göstərir ki, bütün bu yaradılış bilavasitə Gilar
eli ilə bağlıdır və din ustaları da Bəqa səviyyəsinə yüksəlmiş teurqlar, yəni Gilar
türk bəgləri olmuşlar.
İsmaili batinilərində İslam dininin yaradılması və
dünyaya yayılması da Gel oğulları ilə, yəni mənbələrdə Gelat (Xelat/Xaldeya) və
ya Gilar (Gelar/Gelarküni) kimi keçən Azəri türk bəgləri ilə bağlıdır. Məhz bu
pir-bəglərin (şad-bəglər/seyid-bəglər) göstərdiyi möcüzələr, insanları İslam
dininin qüdrətinə inandırmışdır. Başqa sözlə, həqiqətdə İslam dini dünyaya
qılınc gücünə yox, Allahın qüdrətini sübut edən möcüzələrin hesabına
yayılmışdır. Tur Heyerdal, "Maldiv sirləri" adlı kitabında din
ustalarının birinin göstərdiyi möcüzə haqqında danışır. O yazır ki, Maldiv
adalarının əhalisini bütpərəstlikdən və cahillikdən xilas etmək üçün, Allah ora
- "müdrikliyi dəryalardan az olmayan" Təbrizli şeyx Yusif Şəmsəddini
göndərir. Şeyx adaların əhalisinə müsəlman olmağı təklif edir. Lakin təbii ki,
onlar buna etiraz edirlər və Təbrizli şeyx möcüzə göstərmək qərarına gələrək,
cini köməyə çağırır. Bu zaman - "başı göylərə çatan" cin gəlir. Məhz
bu cini görəndən sonra adaların şahları və bütün əhalisi İslamı qəbul edirlər.
Şeyx, şahın köhnə titulu olan "Siri Baranaditti" adını dəyişib, şaha
- "Sultan Mühəmməd" rütbəsini verir. Onun məsləhəti ilə adada bütpərəstliyin
bütün izləri silinib, məscidlər tikilir və İslam qayda-qanunlarının tətbiqi
başlanır (Тур Хейердал, "Мальдивская загадка", sayt:
http://kimmeria.com/world_library/maldives_09_03.htm). Bu o deməkdir ki, İslam
dinini dünyaya Gel oğulları, göstərdikləri möcüzələr hesabına müharibəsiz
yaymışlar. Mənbələrdə qeyd olunanlar isə rəmzi mənadadır və batıni ismaili bəglərin
- əsl İslamın, yəni İsna-Aşəriyə dinin avam insanlar üçün sadələşdirdikləri
variantdır (Məqalə: "Əsl İslam – cənnət fəlsəfəsidir", sayt:
https://gilarbeg.wordpress.com/2021/09/03/%c9%99sl-islam-c%c9%99nn%c9%99t-f%c9%99ls%c9%99f%c9%99sidir/).
Mən “Древние масоны – прямые потомки богов” adlı məqalədə göstərmişəm ki, ən qədim dünyanın
bütün sirləri bir məkanla və bu məkanda yaşayan bir tayfa ilə bağlı olmuşdur
(sayt: http://gilarbey.blogspot.com/2013/08/blog-post.html?m=1). Qədim mənbələrdə
bu el Gel, Qall, Qalil, Qalaad, Xelat, Xaldeya, Gelar, Kelt və s., burada
yaşayan tayfa isə Gel, Xəlil, Qall, Qulyard və s. kimi qeyd olunurlar. Mətnlərdə
məhz onlar Allahların törəmələri, mələklər, əjdahadan doğulmuşlar, müqəddəslər
və s. adlandırılırlar. Dünyanın bütün imperatorları, şahları, çarları,
sultanları bu tayfanın törəmələridirlər. Ra-Amon (Rəhman) Allah məhz onların
elini Öz eli, xalqını isə Öz xalqı hesab edir və Özü də idarə edir. Bütün mason
təşkilatlarını da məhz bu “quş dili” bilən Gel oğulları yaratmışlar ki, bəşəriyyətin
bütün inkişafı, onların hesabına baş vermişdir. Bütün dinlərin də batini, yəni
gizli mənaları, onların Gelat/Xelat göylərində yaratdıqları cənnətə aiddir. Məhz
onlar, ruhlarının ölümsüzlüyü üçün göydə Xüld cənnəti yaratmış və öləndən sonra
da ruhları orada ömürlərini davam etdirirlər. Adi insanların da bu cənnətdə
ölümsüzlük qazanması üçün, bu müqəddəslər nəsli, İslam qaydaları yaratmış və həyatını
bu qanunlara uyğun yaşamış insanlara orada ölümsüzlük qazanmaları üçün şans
vermişdir. Lakin sonradan, insanlar bu yazıların zahiri mənalarını əsas
götürdükləri üçün cənnətdən qovuldular. Bəşəriyyətin əvvəlcədən yazılmış və
gizlədilmiş tarixinə görə, Allah axirətdə yenidən insanlara bu cənnəti qazanmaq
şansı verəcək ki, bu zaman parçalanmış, köhnə cənnətin yerinə, göydə yeni Azər
şahlığı, yəni Osiris dünyası yaranacaq.
Bütün bunlar haqda daha geniş məlumatlar və təkzibolunmaz
faktlar, müəllifi olduğum “Batini-Quran” kitabında və məqalələrimdə
verilmişdir.
Firudin Gilar Bəg
Комментарии
Отправить комментарий